"Het belangrijkste is dat we altijd voor de beste klant oplossing gaan"
Maak kennis met Jan en Marga Korsten, samen het kloppende hart van Borduurstudio Valentijn. Na een carriere van vele jaren om dingen beter te maken kozen ze voor een nieuwe uitdaging als zelfstandige. Inmiddels hebben Jan en Marga al weer sinds mei 2003 een gerenomeerd bedrijf aan huis waar ouderwetse klantvriendelijkheid nog steeds heel gewoon is.
Beide zoeken steeds naar de beste oplossing voor zowel particuliere als zakelijke klanten, of het nu een knuffel is voor uw eerste kleinkind of een herkenbaar huismerk op de kleding van uw medewerkers. Klein of groot, iedereen krijgt de zelfde persoonlijk behandeling met het gewenste resultaat.
Nieuwsgierig geworden of heeft u een vraag? Vele inmiddels vaste klanten gingen u voor en hebben al meerdere bestellingen geplaatst.
Dus neem eens vrijblijvend contact met ons op om te ervaren wat kunnen betekenen voor uw opdracht. U zult versteld staan van de mogelijkheden.
Jan en Marga
Beide zoeken steeds naar de beste oplossing voor zowel particuliere als zakelijke klanten, of het nu een knuffel is voor uw eerste kleinkind of een herkenbaar huismerk op de kleding van uw medewerkers. Klein of groot, iedereen krijgt de zelfde persoonlijk behandeling met het gewenste resultaat.
Nieuwsgierig geworden of heeft u een vraag? Vele inmiddels vaste klanten gingen u voor en hebben al meerdere bestellingen geplaatst.
Dus neem eens vrijblijvend contact met ons op om te ervaren wat kunnen betekenen voor uw opdracht. U zult versteld staan van de mogelijkheden.
Jan en Marga
Borduurstudio Valentijn in de media
Samen 'voortborduren' na ontslag
Uit Eindhovens Dagblad; door Bernke van Kreij. zaterdag 15 november 2008
Op sommige goede ideeën moet je niet gaan zitten wachten, die komen zomaar ineens.
Al snel na het opstarten, begon Borduurstudio Valentijn zo goed te lopen dat het ontslag van Jan bij LG Philips, drie jaar later, precies op het juiste moment kwam.
Jan vond zijn plekje achter de borduurmachine, Marga verkaste naar de computer waar ze zich stortte op het tekenen van patronen. "Vergis je niet hoor, elk steekje moet ik apart intekenen. Dat is heel veel werk." Een gemiddeld ruglogo telt ongeveer 15.000 tot 20.000 steken. Maar als het dan is ingetekend op de computer, doet de borduurmachine – voor het grootste deel – de rest.
De klanten van Valentijn, zowel zakelijk als particulier, zorgen voor een constante stroom aan werk. Petten, T-shirts, poloshirts, allerhande bedrijfskleding, maar ook teddyberen en babymutsjes met – 'je kunt het zo gek niet bedenken' – teksten en afbeeldingen.
"In principe kunnen we er alles op borduren wat mensen willen. Maar als wij vinden dat het echt te ver gaat, of dat het iets racistisch is, dan doen we het niet. Maar meestal is het onschuldig. Studenten willen er nog al eens schunnige teksten op, maar dat vind ik wel grappig. Van die keurige jongens die dan onder hun kraag 'kogelvrij lul' laten borduren."
Of zoals een werkgever die al zijn vrouwelijke werkneemsters met kerst een string cadeau deed. "Daarop moest de bedrijfsslogan komen, alleen het woordje 'beter' moest worden vervangen door 'heter'." Nee, namen noemt ze niet.
"In principe kunnen we er alles op borduren wat mensen willen. Maar als wij vinden dat het echt te ver gaat, of dat het iets racistisch is, dan doen we het niet. Maar meestal is het onschuldig. Studenten willen er nog al eens schunnige teksten op, maar dat vind ik wel grappig. Van die keurige jongens die dan onder hun kraag 'kogelvrij lul' laten borduren."
Of zoals een werkgever die al zijn vrouwelijke werkneemsters met kerst een string cadeau deed. "Daarop moest de bedrijfsslogan komen, alleen het woordje 'beter' moest worden vervangen door 'heter'." Nee, namen noemt ze niet.
Van de kredietcrisis merkt het bordurende echtpaar nog niet echt veel. De immense stroom bedrijfskleding die Valentijn verzorgt, blijft gewoon komen. "Tja, ze moeten toch iets aan, hè. Ook als er nog maar een paar werken."
En er zijn ook niet meer particulieren die vragen of Valentijn een of ander duur merk op een shirtje kan borduren. "Daar beginnen we niet aan. Dat hebben we nooit gedaan. Het is vervalsing en dat is strafbaar. Dat risico zouden we met onze prachtige zaak nooit willen lopen."
En er zijn ook niet meer particulieren die vragen of Valentijn een of ander duur merk op een shirtje kan borduren. "Daar beginnen we niet aan. Dat hebben we nooit gedaan. Het is vervalsing en dat is strafbaar. Dat risico zouden we met onze prachtige zaak nooit willen lopen."
Nieuwsgierig geworden of heeft u een vraag?
Blijf er dan niet mee zitten!
Neem vrijblijvend contact met ons op om te ervaren wat we kunnen betekenen voor uw opdracht.
U zult versteld staan van de mogelijkheden!
U zult versteld staan van de mogelijkheden!